במסגרת שיעורי מוסיקה למחול, אני מוצאת כי פעילות Myhistro יכולה לסכם בדרך נהדרת ולאגד בתוכה את נושא "הסוויטה הבארוקית",
ארבעת ריקודי החובה:
1. אלמנד - גרמניה
2. קורונט - צרפת
3. סרבנד - ספרד
4. ג'יג - אנגליה
וכן את ריקודי הרשות (בורה, גבוט, פולונז וכו).
שימוש בפעילות זו, מאפשרת לתלמידות לסכם בקצרה ובאופן ענייני תוכן אודות כל ריקוד מבחינת האלמנטים המוזיקליים והתנועתיים וכן המיקום הגאוגרפי המאפשר התבוננות ויזואלית להבנת ההשפעות שנוצרו ביצירה.
כמו כן, יצירת שיח קבוצתי בו כל אחת יכולה להוסיף נדבך נוסף כמו: תמונה, סרטון, מלל, שנים וכד'.
להלן דוגמה לפעילות
http://www.myhistro.com/story/%D7%94%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%94%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%AA/268844
ארבעת ריקודי החובה:
1. אלמנד - גרמניה
2. קורונט - צרפת
3. סרבנד - ספרד
4. ג'יג - אנגליה
וכן את ריקודי הרשות (בורה, גבוט, פולונז וכו).
שימוש בפעילות זו, מאפשרת לתלמידות לסכם בקצרה ובאופן ענייני תוכן אודות כל ריקוד מבחינת האלמנטים המוזיקליים והתנועתיים וכן המיקום הגאוגרפי המאפשר התבוננות ויזואלית להבנת ההשפעות שנוצרו ביצירה.
כמו כן, יצירת שיח קבוצתי בו כל אחת יכולה להוסיף נדבך נוסף כמו: תמונה, סרטון, מלל, שנים וכד'.
להלן דוגמה לפעילות
http://www.myhistro.com/story/%D7%94%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%94%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%AA/268844
הי שלי, מעניין ששתי משתלמות בחרתן את נושא הסוויטה הבארוקית לכלי זה. האם כולנו מלמדות נושא זה כעת? אני מבקשת שתעלי דוגמא למשימה. חשוב לי שתתנסי בכלי וגם לנו זה עוזר להבין יותר את מהות הפעילות
השבמחקהיי שירי,
השבמחקהוספתי דוגמה לפעילות.
כמו כן אני רואה במערך שיעור זה דוגמה בסיסית לפעילויות רבות כהכנה או סיכום לנושאים שונים ומגוונים.
הבחירה בנושא זה בא לסכם ולאגד אינפורמציה מגוונת שצברו התלמידות בנושא, מבחינת תוכן אינפורמטיבי, סרטוני מחול, תמונות, ומיקום גאוגרפי.