הדבר שעניין אותי יותר מכל מהדברים שסיפרה אורלי הוא החיבור לשורשים ולבית ממנו היא באה אל היצירה שלה.
היחשפות הדברים האישיים ביותר, לטוב לרע דורשת אומץ ושלמות מהמקום ממנו באת, וההצלחה להטמיע אותו בתוך היצירה היא השפה שבה הכי נוח ליוצרת "לדבר" ו"להיפתח", ולהביא משהו חדש לתוך עולם המחול.
זו בעצם הייחודיות של אורלי ושל כל יוצר כיוצר.
מול התלמידות הייתי מבקשת ללכת לסיפור/ זיכרון/תחושה/טעם....משהו אישי שקורה או קרה רק להן באופן אישי ומתוך כך לחפש את החומר התנועתי וליצור.
דרך היצירה לספר את הסיפור...ולמצוא את הייחודיות.
http://www.dancevoices.com/index.php?option=com_content&view=article&id=246:2014-12-19-10-49-32&catid=26&lang=he&Itemid=166
צירפתי קישור שעוסק לא במחול המיינסטרים אך נוגע בנקודה שהעליתי.
היחשפות הדברים האישיים ביותר, לטוב לרע דורשת אומץ ושלמות מהמקום ממנו באת, וההצלחה להטמיע אותו בתוך היצירה היא השפה שבה הכי נוח ליוצרת "לדבר" ו"להיפתח", ולהביא משהו חדש לתוך עולם המחול.
זו בעצם הייחודיות של אורלי ושל כל יוצר כיוצר.
מול התלמידות הייתי מבקשת ללכת לסיפור/ זיכרון/תחושה/טעם....משהו אישי שקורה או קרה רק להן באופן אישי ומתוך כך לחפש את החומר התנועתי וליצור.
דרך היצירה לספר את הסיפור...ולמצוא את הייחודיות.
http://www.dancevoices.com/index.php?option=com_content&view=article&id=246:2014-12-19-10-49-32&catid=26&lang=he&Itemid=166
צירפתי קישור שעוסק לא במחול המיינסטרים אך נוגע בנקודה שהעליתי.
כוכבית, את מציגה נקודה מעניינת ואני מזהה הזדמנות לשילוב בין למידה תאורטית ליצירה. אולי תקחי זאת כרעיון למשימת הסיכום. האם תוכלי לכתוב בשני משפטים על תוכן המאמר שצירפת?
השבמחק