חייבת לציין שבאמת זה הוא ראיון מרתק שעלו בו נושאים רבים ומרתקים שיכולים להיות כלי לדיון ופיתוח.
אציין אחד הנושאים שעלו בו סביב היצירה "רביע".
אורלי דיברה על הריקוד כמקום רוחני, כדרך להתפלל, דרך לתקשר עם אלהים, דרך להאמין באלהים.
המון אנשים מדברים על ריקוד כמקום וכלי רוחני וכדרך להתחבר אל המעבר.
תלמידותי כתלמידות דתיות אני יודעת שהשיח הרוחני הוא כן מדובר בחיי היומיום שלהם ולכן גם יהיה לי יותר קל להביא לדיון ויצירה נושא שכזה. (על אף שגם תלמידים שאינם דתיים יכולים גם הם להתחבר לזה במידה רבה).
הייתי פותחת קודם לדיון בכלל את הנושא הזה, האם זה משהו שהן חושבות עליו כשהן רוקדות? באיזה סיטואציות? האם זה עוזר להן ליצור?
הייתי נותנת לכל אחת לכתוב תפילה אישית על דף או לחלופין לבחור איזה משפט או טקסט מסוים מהתפילה שהיא מתחברת אליה במיוחד. על גבי הטקסט הזה אבקש שיצרו קטע ריקוד, המבטא בשבילהן את הטקסט שכתבו או בחרו.
זה נשמע אולי קצת משימה טרוויאלית לשיעורי אימפרוביציה, אבל כאן הייצי שמה יותר דגש על המקום הרוחני והמקום של התפילה שיש תלמידים שזה יותר פשוט להן ויש תלמידים שזה בהחלט מאוד מאתגר אותם..
אציין אחד הנושאים שעלו בו סביב היצירה "רביע".
אורלי דיברה על הריקוד כמקום רוחני, כדרך להתפלל, דרך לתקשר עם אלהים, דרך להאמין באלהים.
המון אנשים מדברים על ריקוד כמקום וכלי רוחני וכדרך להתחבר אל המעבר.
תלמידותי כתלמידות דתיות אני יודעת שהשיח הרוחני הוא כן מדובר בחיי היומיום שלהם ולכן גם יהיה לי יותר קל להביא לדיון ויצירה נושא שכזה. (על אף שגם תלמידים שאינם דתיים יכולים גם הם להתחבר לזה במידה רבה).
הייתי פותחת קודם לדיון בכלל את הנושא הזה, האם זה משהו שהן חושבות עליו כשהן רוקדות? באיזה סיטואציות? האם זה עוזר להן ליצור?
הייתי נותנת לכל אחת לכתוב תפילה אישית על דף או לחלופין לבחור איזה משפט או טקסט מסוים מהתפילה שהיא מתחברת אליה במיוחד. על גבי הטקסט הזה אבקש שיצרו קטע ריקוד, המבטא בשבילהן את הטקסט שכתבו או בחרו.
זה נשמע אולי קצת משימה טרוויאלית לשיעורי אימפרוביציה, אבל כאן הייצי שמה יותר דגש על המקום הרוחני והמקום של התפילה שיש תלמידים שזה יותר פשוט להן ויש תלמידים שזה בהחלט מאוד מאתגר אותם..
שירה, הטקסט כמקור ליצירה נשמע לי נהדר! נסי לחשוב אולי איך לעשות שימוש משמעותי בטקסט כך שיהווה מקור עזר ליצירה
השבמחק