אני מרגישה שלקח לי זמן להעלות פוסט כיוון שהמחשבה על פעילות בכיתה הייתה לי קשה למימוש.
אני מרגישה שהאופן שבו אני מלמדת בכיתה, שהיא חכמה ומחוברת לאינטרנט, מאפשרת לצפות בכל יצירה הקיימת שם.
השיעור והנושא לא פעם מובילים לערוצים שונים, ובלחיצת עכבר אנחנו כבר גלשו למקום חדש.
המצגות משוכללות ואין צורך בלינקים כיוון שכבר במצגת קיים הקובץ בו אני עוסוקת.
אני מרגישה שכלים מסוג אלה שהוצעו מתאימים לעבודה אישית, עבודת חקר, הכנה לבחינה בה אני שולחת את חומרים באופן אטרקטיבי לתלמידים. חיוני ונחוץ
הפעילות שאני הכנתי, היא פעילות של פתיחת שנה בה אני עוסקת בשאלה מהו מחול?
השתמשתי בכלי הקוד QR
בקישור הבא מוצגת הפעילות ושלושה קישורים לדוגמא.
פעילות לשילוב מציאות רבודה בשיעור תולדות המחול
אני מרגישה שהאופן שבו אני מלמדת בכיתה, שהיא חכמה ומחוברת לאינטרנט, מאפשרת לצפות בכל יצירה הקיימת שם.
השיעור והנושא לא פעם מובילים לערוצים שונים, ובלחיצת עכבר אנחנו כבר גלשו למקום חדש.
המצגות משוכללות ואין צורך בלינקים כיוון שכבר במצגת קיים הקובץ בו אני עוסוקת.
אני מרגישה שכלים מסוג אלה שהוצעו מתאימים לעבודה אישית, עבודת חקר, הכנה לבחינה בה אני שולחת את חומרים באופן אטרקטיבי לתלמידים. חיוני ונחוץ
הפעילות שאני הכנתי, היא פעילות של פתיחת שנה בה אני עוסקת בשאלה מהו מחול?
השתמשתי בכלי הקוד QR
בקישור הבא מוצגת הפעילות ושלושה קישורים לדוגמא.
פעילות לשילוב מציאות רבודה בשיעור תולדות המחול
אם יש קושי לפתוח את הקישור תגידו...
השבמחקסיון, הקישור נפתח ואין בעיה. אני מסכימה עם המחשבה שהצגת בפוסט. הלמידה באמצעות ה qr code מאפשרת למידה עצמאית של התלמידים. כל אחד יכול באמצעות מכשיר קצה (טלפון נייד, טאבלט...) לעבור בין התמונות, לבחור בזו שמעניינת אותו ולהתקדם בקצב אישי. אני חושבת שהפעילות שהצגת היא נהדרת כי היא מאפשרת הוספת מימד נוסף (וידיאו) ללמידה העצמית של התלמידים. יופי!
השבמחק