שלום,
מכיוון שאנחנו נמצאים לפני בחינות בגרות בתולדות המחול, החלטתי ליצור
פעילות שתעזור לבנות לעשות רענון על חלק מהיצירות שלנמדו במהלך שלושת השנים בכיתה.
יצרתי את התרגיל הזה לחזרה על פרק ראשון של הבגרות (צפייה וניתוח- פרק חובה) אבל
כמובן שאנו פוגשים את היצירות הללו גם בשאלות מקיפות ומצומצמות לאורך הבחינה בצורה זו או אחרת.
יצרתי פעילות בעזרת התוכנה QR CODE. מכיוון שיש לי 8 בנות בכיתה, הכנסתי 8 קודים שונים (יצירות
שונות) כדי שכל אחת תתנסה ביצירה אחרת.
כל תלמידה תסרוק את הקוד לטלפון שלה, תגיע ליצירה ביו-טיוב דרך הקוד
ותצטרך לענות על כמה שאלות:
מקום ושנת בכורה
מספר מערכות
שפה תנועתית בהרחבה
מאפיינים בולטים של המוזיקה
תפאורה
תלבושות
אביזרים
אפשר להשתמש בפעילות הזאת גם כבוחן/מבחן בע''פ
אלה כמה דוגמאות לקודים שיצרתי:
נפלא, יופי של תרגול אישי עבור התלמידות
השבמחקרחל, אני מסכימה, זה תרגול נהדר! שוב, שימוש בכלי כדי לאפשר למידה עצמית של התלמידות. נהדר!
השבמחקרחל, מקסים . כל הכבוד לך....
השבמחקרחל, מקסים . כל הכבוד לך....
השבמחקתגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקתודה. שמחה שאהבתן.
השבמחקאני אישית ממש התלהבתי מהרעיון.