שלום,
טוב אז אם נאמר את האמת לקח לי זמן להבין איך ליישם את המשימה הזו.. "מציאות רבודה" כמושג חדש גם לי אבל אחרי הבנה מה הוא המושג הזה אז אני יכולה להבין מה זה בהחלט כי הוא ממש כבר חלק מהחיים שלנו כיום.
טוב אז אני חשבתי לקחת נושא מסוים למשל - "יוצרים ויצירות במאה ה20".
דרך Google Earth אציג את מפת העולם. על ארצות רלוונטיות יהיה כתוב את שם הכוראוגרף ושנות היצירה שלו. (ניתן לחלופין לקודד קוד ב QR שבעצם יוביל אותנו לעולמו של כל כוראוגרף. דרך הקישור הזה נצלול לעולמו של אותו כוראוגרף ונחקור על- השנים בהם יצר, המיקום שיצר, השפעותיו, סגננו, דרכו הכוראוגרפית, ועוד. נצפה גם בקטעים מיצירה מרכזית אחת של אותו כוראוגרף דרכה נוכל ללמוד על דרכו היצירתית.
יתכן ששימוש בכלי של Myhistro תהיה גם יעילה לפעילות זו.
דוגמאות ליוצרים במפה העולמית עליהם נלמד:
באופן כללי דעתי היא ששימוש בכלים של מציאות רבודה הם מוסיפים פלפל ועיניין לשיעור, וזה עוד דרך להתחבר לדור הצעיר. עם זאת אני לא חושבת שזה יכול להחליף את שיטת הלימוד המסורתית עם שולחן , כיסא, ומחברת.. אין לזה תחליף בעיני..
טוב אז אם נאמר את האמת לקח לי זמן להבין איך ליישם את המשימה הזו.. "מציאות רבודה" כמושג חדש גם לי אבל אחרי הבנה מה הוא המושג הזה אז אני יכולה להבין מה זה בהחלט כי הוא ממש כבר חלק מהחיים שלנו כיום.
טוב אז אני חשבתי לקחת נושא מסוים למשל - "יוצרים ויצירות במאה ה20".
דרך Google Earth אציג את מפת העולם. על ארצות רלוונטיות יהיה כתוב את שם הכוראוגרף ושנות היצירה שלו. (ניתן לחלופין לקודד קוד ב QR שבעצם יוביל אותנו לעולמו של כל כוראוגרף. דרך הקישור הזה נצלול לעולמו של אותו כוראוגרף ונחקור על- השנים בהם יצר, המיקום שיצר, השפעותיו, סגננו, דרכו הכוראוגרפית, ועוד. נצפה גם בקטעים מיצירה מרכזית אחת של אותו כוראוגרף דרכה נוכל ללמוד על דרכו היצירתית.
יתכן ששימוש בכלי של Myhistro תהיה גם יעילה לפעילות זו.
דוגמאות ליוצרים במפה העולמית עליהם נלמד:
- גורג' בלאנשיין - ארה"ב (אומנם במקור אינו משם, אך השאיר את חותמו בניו יורק בלט)- אפולו 1928
- מוריס בז'אר- צרפת, שוויץ- בולרו 1961
- וילאם פורסיי'ת- גרמניה (ניו יורק במקור)- In the Middle, Somewhat Elevated, 1987
- מרס קניגהם- ארה"ב- Variations V, 1965
- ירי קיליאן- הולנד- סרבנד 1990
- פינה באוש- גרמניה - קפה מילר 1978
באופן כללי דעתי היא ששימוש בכלים של מציאות רבודה הם מוסיפים פלפל ועיניין לשיעור, וזה עוד דרך להתחבר לדור הצעיר. עם זאת אני לא חושבת שזה יכול להחליף את שיטת הלימוד המסורתית עם שולחן , כיסא, ומחברת.. אין לזה תחליף בעיני..
הי שירה,
השבמחקאני חושבת שלפעילות שהצעת יתאים ביותר הכלי myhistro. יתכן שאין תחליף לשולחן ומחברת, אבל יתכן שהשימוש בכלי זה יאפשר תצוגה נוספת וסיכום של תהליך למידה. יש תלמידות שהתבוננות ויזואלית כזו תחזק אצלן את ההבנה. אני מבקשת שתמקדי את הנושא שאליו את מכוונת את הפעילות ותצרי דוגמה ללוח שבו תציגי יצירה או שתיים.
אוקי, מיקדתי את הנושא ל- בלט נאו קלאסי. מיפיתי שלוש דוגמאות, אחת מהן (פטרושקה של פוקין) מצאתי בסיפורים האחרים אז הוספתי לסיפור שלי.
השבמחקהקישור: http://www.myhistro.com/story/%D7%91%D7%9C%D7%98-%D7%A0%D7%90%D7%95-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99/267744#!מוריס-בזאר-בולרו-1961-754556