kohavit sasi's stories: kohavit sasi's stories
שלום לכולן, יחידה זו הייתה מאתגרת עבורי במיוחד בבחירת הכלי למשימה. נפתחו בפניי המון כלים חדשים וחדשניים טכנולוגית אשר יכולים לשלב את העולם הוירטואלי עם הלמידה העכשווית המשמעותית בכיתות.
לבסוף החלטתי לערוך את הפעילות בכלי myhistro.
המשימה שלי תתמקד בנשים כוריאוגרפיות במחול המודרני, בחרתי ב 7 כוריאוגרפיות ישראליות ולא ישראליות, וביצירות שלהן אשר מצאתי חיבור אישי ולטעמי ניתן ללמוד מהן ועליהן רבות, והן משמשות השראה.
על התלמידים יהיה לצפות בחומר הנתון ולבחור 2 יצירות ולערוך ביניהן השוואה בתחומים: זמן, מקום, מוסיקה, חומר תנועתי, תלבושות ותוספת של הבעה אישית.
בשלב הבא הייתי שולחת אותם לחפש יוצרת אשר מעניינת אותם ולהתנסות בכל myhistro בעצמם.
אפשר כמובן לשלב זאת בשיעורי רפרטואר/קומפוזיציה על מנת ליצור מתוך היצירות שהועלו.
תודה למגיבות, ולשירי על התמיכה.
שלום לכולן, יחידה זו הייתה מאתגרת עבורי במיוחד בבחירת הכלי למשימה. נפתחו בפניי המון כלים חדשים וחדשניים טכנולוגית אשר יכולים לשלב את העולם הוירטואלי עם הלמידה העכשווית המשמעותית בכיתות.
לבסוף החלטתי לערוך את הפעילות בכלי myhistro.
המשימה שלי תתמקד בנשים כוריאוגרפיות במחול המודרני, בחרתי ב 7 כוריאוגרפיות ישראליות ולא ישראליות, וביצירות שלהן אשר מצאתי חיבור אישי ולטעמי ניתן ללמוד מהן ועליהן רבות, והן משמשות השראה.
על התלמידים יהיה לצפות בחומר הנתון ולבחור 2 יצירות ולערוך ביניהן השוואה בתחומים: זמן, מקום, מוסיקה, חומר תנועתי, תלבושות ותוספת של הבעה אישית.
בשלב הבא הייתי שולחת אותם לחפש יוצרת אשר מעניינת אותם ולהתנסות בכל myhistro בעצמם.
אפשר כמובן לשלב זאת בשיעורי רפרטואר/קומפוזיציה על מנת ליצור מתוך היצירות שהועלו.
תודה למגיבות, ולשירי על התמיכה.
נשמע פעילות מעניינת מאוד
השבמחקנשמע פעילות מעניינת מאוד
השבמחקכוכבית,
השבמחקכל הכבוד על הביצוע!
אשמח אם תבהירי כמה דברים: את מציגה שם יוצרת, יצירה, תמונה וזרטון. כלומר, אין מידע כתוב. התלמידות יצטרכו למצוא ולחקור בעצמן? לפי אילו קריטריונים יבחרו את שתי היצירות? מה המכנה המשותף שאת מצאת והאם תציגי אותו לתלמידות מראש?
שירי האמת שלא על הכל חשבתי אבל...חשבתי שהן יצטרכו להוסיף מלל על 2 היוצרות שיבחרו ובכך יעמיקו את הלמידה ויוכלו לערוך את ההשוואה יסודית יותר.
השבמחקלא אציג לתלמידות מראש את המכנה המשותף,מתוך רצון לראות מה הן יגלו.