שלום,
במשימה זו בחרתי להשתמש בכלי ה myhistro
כתבתי משפטים משמעותיים המייצגים את אופן החשיבה והפעולה של כמה יוצרים מרכזיים בעולם המחול. לעיתים המשפטים מאוד קצרים ומתומצתים, דבר שידרוש מהתלמידות חשיבה יותר מאומצת ודיוק.
לדוגמא: "לא מעניין אותי איך אנשים נעים אלא מה מניע אותם" (פינה באוש). לא ציינתי את שם היוצר ליד המשפט.
בעזרת המפה המציינת מיקום גיאוגרפי ותאריכים כרונולוגיים, ובעזרת הידע של התלמידות הן יצטרכו למצוא איזה משפט שייך לאיזה יוצר, להרחיב עליו ואולי אף לתת להן למצוא קישור לסרטון ביוטיוב, השייך לאותו יוצר ולקדד אותו בעזרת
הכלי השני קוד הQR.
בחרתי בדרך זו של משפטים מייצגים כי נוכחתי שהתלמידות זוכרות אותם וכך קל להן לקשר תוכן ליוצר.
הנה קישור http://www.myhistro.com/my-events
במשימה זו בחרתי להשתמש בכלי ה myhistro
כתבתי משפטים משמעותיים המייצגים את אופן החשיבה והפעולה של כמה יוצרים מרכזיים בעולם המחול. לעיתים המשפטים מאוד קצרים ומתומצתים, דבר שידרוש מהתלמידות חשיבה יותר מאומצת ודיוק.
לדוגמא: "לא מעניין אותי איך אנשים נעים אלא מה מניע אותם" (פינה באוש). לא ציינתי את שם היוצר ליד המשפט.
בעזרת המפה המציינת מיקום גיאוגרפי ותאריכים כרונולוגיים, ובעזרת הידע של התלמידות הן יצטרכו למצוא איזה משפט שייך לאיזה יוצר, להרחיב עליו ואולי אף לתת להן למצוא קישור לסרטון ביוטיוב, השייך לאותו יוצר ולקדד אותו בעזרת
הכלי השני קוד הQR.
בחרתי בדרך זו של משפטים מייצגים כי נוכחתי שהתלמידות זוכרות אותם וכך קל להן לקשר תוכן ליוצר.
הנה קישור http://www.myhistro.com/my-events
קרן, הרעיון לפעילות נשמע נהדר!
השבמחקהקישור שהוספת הוא כללי ולא שולח לסיפור שלך. וגם, אני מניחה שזה מיועד לחזרה על החומר, לאחר שהיכרתן את כל היוצרים?