יום ראשון, 14 בפברואר 2016

מציאות רבודה בשיעור מחול-אמנות

בעקבות המפגש חשבתי כיצד להשתמש בכלים בתוך סדרת שיעורים שאני מתכננת  יחד עם המורה לאמנות בחטה"ב בה אני מלמדת.
נושא שיתוף הפעולה הוא צורות גיאומטריות במחול ובאמנות
העלינו יחד המון אימג'ים, יצירות אמנות, אמנים, כוריאוגרפים ויצירות מחול שעשו שימוש מגוון בצורות גיאומטריות כבסיס לעבודתם או שצורות גיאומטריות ממש היוו את היצירה.. ויצרנו מאגר של תמונות וסרטונים
השיעור עומד להיות רב משתתפים ובאמת 'שברנו את הראש' כיצד עלינו להציג את הנושא...
אחד הרעיונות שעלו לי כפתיחה לשיתוף הפעולה הוא לקודד בעזרת QR CODE כל מיני תמונות/סרטונים מהמאגר שיצרנו  , לתלות אותם בשיעור הראשון ברחבי הכיתה ובעצם התלמידים יצטרכו לעבור בין הקודים , להציץ ביצירה ולנחש מה המשותף לכל היצירות
דוגמאות לתמונות/ סרטונים מהמאגר:
הבלט הטריאדי
ריקוד מקלות
האיש הוייטרובי
קנדינסקי
הנערות מאביניון
פורסיית'
ועוד..ועוד...
השמות לקישורים הן עבורכן כמובן.. התלמידים יראו בכיתה רק את ה - QR CODE

כשלב שני לשיעור או לשיעור שלאחר מכן , ניתן לתת לתלמידים לחקור באופן בסיסי יצירה אחת (שנה, מיקום , יוצר) ולמקם אותן בשיעור במקביל בכלי myhistro

דוגמה לQR CODE

4 תגובות:

  1. נשמע ממש מעניין! כל הכבוד��

    השבמחק
  2. יופי של רעיון! אהבתי את השילוב בין האמנויות. האמת היא שבמקרה כזה aurazma היה יכול לעזור יותר, אבל הוא כלי קצת קשה לתפעול. האם תוכלי להעלות דוגמה אחת לQR קוד ומה שתחברי אליו?

    השבמחק
    תשובות
    1. העליתי דוגמה. הכלי שהצעת לא רק קשה לתפעול עבורי אלא אני בכלל לא מבינה מהו.. ניסיתי באמצעות הפוסט של ענת שהשתמשה בו אבל לא הצלחתי לפתוח

      מחק
  3. רעיון ממש מעניין , אהבתי את החיבור בין האומניות

    השבמחק