קישור למשחק סדר ת'ניירת
הקישור הבא יוביל למשחק בו בחרתי.
על מנת להיכנס יש ללחוץ על הקישור.
קוד המשחק: 40828
הפעילות מיועדת לתלמידות יב, חזרה לבגרות, פרק מושגים. בפרק זה חשוב לציין שיוך של תקופה/זמן ולכן בחרתי אישיות, שמות של ריקודים, אירועים. ללא הסבר והגדרה יש לשייך לתקופה המתאימה.
מתאים כפעילות סיכום, הכנה למבחן, לסדר את הניירת (מחברת)..
חיסרון: אין אפשרות לכתוב מילה ארוכה, או מילה המורכבת משתי מילים ולכן חלק מהמושגים קטועים או מחוברים ללא רווח.
אני חושבת שהייתי משתמשת באחד ממשחקי הטריוויה לשם מבחן בכיתה, התוצאות מגיעות אלי ה"עורכת". מה גם שהם משחקים טובים לתרגול ולמידה עצמית.
אני מזינה שאלות והתלמידים בזמנם הפנוי מתאמנים.
הקישור הבא יוביל למשחק בו בחרתי.
על מנת להיכנס יש ללחוץ על הקישור.
קוד המשחק: 40828
הפעילות מיועדת לתלמידות יב, חזרה לבגרות, פרק מושגים. בפרק זה חשוב לציין שיוך של תקופה/זמן ולכן בחרתי אישיות, שמות של ריקודים, אירועים. ללא הסבר והגדרה יש לשייך לתקופה המתאימה.
מתאים כפעילות סיכום, הכנה למבחן, לסדר את הניירת (מחברת)..
חיסרון: אין אפשרות לכתוב מילה ארוכה, או מילה המורכבת משתי מילים ולכן חלק מהמושגים קטועים או מחוברים ללא רווח.
אני חושבת שהייתי משתמשת באחד ממשחקי הטריוויה לשם מבחן בכיתה, התוצאות מגיעות אלי ה"עורכת". מה גם שהם משחקים טובים לתרגול ולמידה עצמית.
אני מזינה שאלות והתלמידים בזמנם הפנוי מתאמנים.
סיון, את מציגה קושי דומה לקושי של שלומית- מקום קטן מדי לכתיבה. את גם מציעה שימוש במשחקים לחזרה ותרגול ואני מציעה לתת לתלמידות בכל כיתה לכתוב משחק אחד לנושא בכל שנת לימודים. כך נוכל לאורך זמן לאסוף מאגר משחקי לימוד וחזרה על החומר לתת לתלמידות. כמובן שיש לעבור על החומרים ולבדוק שהם אכן טובים
השבמחק