למידה מתרחשת בכל רגע נתון בחיינו , בתנאי שנאפשר לעצמנו לחוות ולקלוט מסרים , להקיש מדבר לדבר ולחבר לעניין חדש .
החיבור אל המסך מעורר בי קצת מחלוקת , מצד אחד החיבור אל האינטרנט והאפשרויות הנפתחות בפנינו ,הן אינסופיות ומעשירות את הידע וההשכלה שלנו , את התקשורת בינינו . מצד שני אני חוששת שהדבר יכול לגרום להתמכרות שיכולה להביא לאיבוד הקשר האנושי בינינו כאנשים, יכול לגרום לאיבוד יכולת הלמידה מהסובב אותנו : אנשים, טבע , בע"ח ועוד .
תפקידנו כהורים וכמחנכים הוא למצוא את האיזון שבכך , לכוון את הילדים גם אל פרקטיקת השימוש במחשב , באינטרנט ,אך, גם לשמר ולפתח את היכולות הרגשיות, קוגניטיביות בלמידה מהסובב החי והנושם.
כמורים ותלמידים למחול , מבחינתי האישית , אני נחשפת יותר ויותר לאפשרויות האינטרנטיות ומגלה עולם עשיר שיכול לתרום ללמידה שלנו בתחומים המחול השונים , אך, רק בגדר ההעשרה ולא יכול להוות תחליף לחווייה המעשית, הגופנית והרגשית.
מבחינת תלמידותיי בתולדות המחול , אני מוצאת שהן לא ממש מחוברות למדיה , לחיפוש במדיה , אני מנסה לעוררן לחיפוש , כרגע נתקלת בקושי מסוים מצידן ,אך, מאמינה שככל שנתנסה יותר בזה , המוטיבציה שלהן תעלה .
לסיכום , ככל שמלמדים ילד צעיר להשתמש במחשב , הוא יהיה סקרן יותר וישלוט טוב יותר באפשרויות השימוש בכך , אך, עלינו לזכור שתפקידנו כמבוגר ( הורה, מורה ) הוא לאזן בין החיפוש הגופני, קוגניטיבי, רגשי לבין החיפוש הדיגיטלי, קוגניטיבי.
החיבור אל המסך מעורר בי קצת מחלוקת , מצד אחד החיבור אל האינטרנט והאפשרויות הנפתחות בפנינו ,הן אינסופיות ומעשירות את הידע וההשכלה שלנו , את התקשורת בינינו . מצד שני אני חוששת שהדבר יכול לגרום להתמכרות שיכולה להביא לאיבוד הקשר האנושי בינינו כאנשים, יכול לגרום לאיבוד יכולת הלמידה מהסובב אותנו : אנשים, טבע , בע"ח ועוד .
תפקידנו כהורים וכמחנכים הוא למצוא את האיזון שבכך , לכוון את הילדים גם אל פרקטיקת השימוש במחשב , באינטרנט ,אך, גם לשמר ולפתח את היכולות הרגשיות, קוגניטיביות בלמידה מהסובב החי והנושם.
כמורים ותלמידים למחול , מבחינתי האישית , אני נחשפת יותר ויותר לאפשרויות האינטרנטיות ומגלה עולם עשיר שיכול לתרום ללמידה שלנו בתחומים המחול השונים , אך, רק בגדר ההעשרה ולא יכול להוות תחליף לחווייה המעשית, הגופנית והרגשית.
מבחינת תלמידותיי בתולדות המחול , אני מוצאת שהן לא ממש מחוברות למדיה , לחיפוש במדיה , אני מנסה לעוררן לחיפוש , כרגע נתקלת בקושי מסוים מצידן ,אך, מאמינה שככל שנתנסה יותר בזה , המוטיבציה שלהן תעלה .
לסיכום , ככל שמלמדים ילד צעיר להשתמש במחשב , הוא יהיה סקרן יותר וישלוט טוב יותר באפשרויות השימוש בכך , אך, עלינו לזכור שתפקידנו כמבוגר ( הורה, מורה ) הוא לאזן בין החיפוש הגופני, קוגניטיבי, רגשי לבין החיפוש הדיגיטלי, קוגניטיבי.
רויטל, אני מבינה שאת מעוניינת לחבר את התלמידות לשימוש במדיה (במידה) אך חווה קושי. אשמח שתנסי לזהות מהם הקשיים ואסייע לך למצוא את הדרך אליהן
השבמחק