יום שלישי, 22 במרץ 2016

בוחן על שלד ועצמות ב quizalize

שלום.

משחוק - מונח מעניין וההרצאה גרמה לי לחשוב איך ניתן ליישם את הרעיונות האלה דווקא בשיעורי כוריאוגרפיה ?
איך אפשר להיעזר יותר במשחקים כדי לעורר מוטיבציה ועניין?
אשמח שנהל שיח על משחקים בהוראת כוריאוגרפיה לבנות תיכון ובכלל אם יש כאן מישהי שזה מעניין אותה.

בעניין המטלה - מצאתי שהכלים הללו מתאימים לחומרים עיוניים ולכן שמתי את כובע המורה לאנטומיה והכנתי בוחן מסכם לפרק הראשון שנלמד  בנושא השלד והעצמות.

טרם ניסיתי אותו בכיתה אך כששיחקתי את הבוחן דרך הנייד שלי מצאתי אותו מאוד פשוט ומהנה.

מעניין לחשוב שבעצם המשיכה האדירה של ילדים למשחק היא תחושת ההתקדמות הסיפוק והיותם במרכז הענייןץ
מדהים הפער שבין הדור שלנו אליהם ודרך ההשתלמות אני מבינה כמה הוא גדול וכמה עלינו ללמוד כדי להישאר מחובקין ולו במעט לעולם בוהם שוחים בטבעיות...

עליכן פשוט להיכנס  עם נייד /טבלט/מחשב ל :
quiz.al
 ולהקיש :     hqa358

תהנו וספרו לי איך היה ...



3 תגובות:

  1. ענת, שיחקתי במשחק, איזה כיף! מצוין לחזרה על החומר ותרגול. כיפי ומהיר. חשבתי לעצמי תוך כדי שהיה נחמד אם כשתלמיד עונה תשובה שגויה תופיע התשובה הנכונה עם הסבר והרחבה. האם ראית אם יש אופציה כזו?

    השבמחק
  2. מחשבות על משחוק בשיעורי כוריאוגרפיה: אני לא מורה לכוריאוגרפיה... אבל אני מנסה לחשוב האם שילוב של משחוק יכול לסייע. אני מבינה כשאת אומרת שזה מתאים לשיעורים עיוניים. למה בעצם? אולי כי מדובר בחשיבה מילולית ולא תנועתית. האם אפשר לנצל את המשחוק בתהליך של שילוב מקורות השראה ליצירה, בתהליך של יצירה סביב נושא, או כבסיס התחלתי לשיעור? אולי משהו שקשור לשיטת הצ'אנס, תהליך של הגרלה?של בחירה אקראית? כמו למשל random name picker
    http://www.classtools.net/random-name-picker/

    השבמחק
  3. הי ענת,
    באיזה אופן שלחת לתלמידים קישור?
    איך משחקים דרך הפלאפון?

    השבמחק