יום חמישי, 10 במרץ 2016

תראו מה עשיתי עם מה שהצעתן

בהמשך ליחידה בנושא שכבות מידע יצרתי פעילות  עם תלמידות כיתה י' :

התלמידות למדו על הסוויטה הבארוקית באמצעות יחידת לימוד מתוקשבת שיצרתי.
התוכן ביחידת לימוד זו מבוסס על מידע מהשתלמות לקראת בחינת הבגרות המתוקשבת שהתקיימה ב תשע"ד.
לאחר מכן בקבוצות שיחזרו התלמידות ריקוד סוויטה מתוך סרטון יוטיוב לפי qr code שחילקתי להן.
כשסיימו לשחזר את הריקוד צילמנו אותן והעלנו חזרה ליוטיוב.
לאחר מכן אספנו את כל הריקודים לציר הזמן בmyhistro

התלמידות עברו תהליך של רכישת ידע, עיבוד באמצעות תנועה ותצוגת הידע שנלמד באמצעים דיגיטליים.
פרויקט נחמד שיכול לסייע גם בהערכה חלופית.

מה דעתכן? 

3 תגובות:

  1. מקסים !
    בשבוע שעבר ולפניו עשיתי דבר דומה עם התלמידות שלי .
    הבנות התחלקו לזוגות , חילקתי לכל זוג ריקוד שאותו הן אמורות לשחזר בעזרת קטע מהיוטיב .
    בשיעור שלאחר מכן , הוצאנו תלבושות "ברוח התקופה " , הבנות רקדו את הריקוד ששיחזרו וצילמנו .
    ריקוד המינואט ( בחלקו ) שוחזר ע"י כל הקבוצה וצילמנו אותו .
    השלב הבא יהיה כשאעלה את הקטעים המצולמים לתוכנת ה-myhistro בהתאםם לכל ריקוד שנמצא שם .
    וכמובן נצפה בכך יחדיו בשיעור .

    השבמחק
  2. זה נהדר שירי ורויטל!
    שירי איזו מורה משקיענית חייבת לציין שזה "מדבק" ועשה גם לי חשק:)
    אין כמו ויזואליות כתוסף ללמידה ולא רק טקסטים וחומר "יבש"
    תענוג...:)

    השבמחק
  3. זה נהדר שירי ורויטל!
    שירי איזו מורה משקיענית חייבת לציין שזה "מדבק" ועשה גם לי חשק:)
    אין כמו ויזואליות כתוסף ללמידה ולא רק טקסטים וחומר "יבש"
    תענוג...:)

    השבמחק