יום ראשון, 6 במרץ 2016

מבנה הסמכות הדיגיטלים- שירה מרטין

טוב אז אני שלחתי בקבוצת ווצאפ של חברות שלמדו איתי בתואר הראשון וכולן מורות למחול.
שאלתי הייתה "מה אתן חושבות על שילוב אמצעים טכנולוגים ומדיה בשיעורי מחול? האם יש לנו עיניין בכלי הזה או שהוא בכלל מיותר לנו..?

התשובות נעו בין איכותיות מאוד לשיטחיות. תשובה איכותית מבחינתי היא שאני רואה שמי שכתב השקיעה בה מחשבה ואף חידש לי בתשובתו. חלק מהתשובות היו יותר שיטחיות לא בהכרח כי אין להם הרבה מה להגיד, פשוט לפעמים מי שגם ענה קודם אמר משהו שמזוהה עם דעתם. יש כאלו שלא ענו בכלל. אני משערת שלא היה להם כח להתעסק עם השאלה הזו, או שזה גם סוג אנשים שלא אוהב להיכנס לדיונים בווצאפ.
אני חושבת שהכלי הזה "חכמת ההמונים" היא עוד דרך להציג ולשמוע דעות מגוונות בפרט אצל תלמידים..

תגובה 1:

  1. אני מסכימה שזו הזדמנות לשמוע את דעות התלמידים, עם זאת, ראינו שחלק בכלל לא עונים. בהמשך למה שכתבת, קולגה שלי בודקת במסגרת התואר השני שימוש בייצוגים דיגיטליים בהוראה. אשמח אם תפיצו לקולגות שלכן את השאלון הבא: https://docs.google.com/forms/d/1pGf6WnXj7TUZ2vRQCx6VspHws0XrhDcGqFnSiCy6LJs/viewform

    השבמחק